Het zijn moeilijke tijden voor de autobranche. We zitten in een uitdagende situatie die continu veranderd en waarvan niemand weet wanneer het einde in zicht is. Deze periode dwingt ons om uit onze comfortzone te stappen en creatief te denken. We zien al vele geweldige initiatieven ontstaan.

Thuiszitten betekent namelijk niet stilstaan. Online marketing inzet is belangrijker dan ooit. In tijden zoals deze denken we graag extra met jou mee hoe de zichtbaarheid voor jou als dealer te vergrootten en daarmee de business zo veel mogelijk door te laten gaan. Daarom belichten we een aantal initiatieven en learnings om de sales- en after sales activiteiten in een ‘online spotlight’ te zetten.

Het zijn moeilijke tijden voor de autobranche. We zitten in een uitdagende situatie die continu veranderd en waarvan niemand weet wanneer het einde in zicht is. Deze periode dwingt ons om uit onze comfortzone te stappen en creatief te denken. We zien al vele geweldige initiatieven ontstaan.

Thuiszitten betekent namelijk niet stilstaan. Online marketing inzet is belangrijker dan ooit. In tijden zoals deze denken we graag extra met jou mee hoe de zichtbaarheid voor jou als dealer te vergrootten en daarmee de business zo veel mogelijk door te laten gaan. Daarom belichten we een aantal initiatieven en learnings om de sales- en after sales activiteiten in een ‘online spotlight’ te zetten.

Het zijn moeilijke tijden voor de autobranche. We zitten in een uitdagende situatie die continu veranderd en waarvan niemand weet wanneer het einde in zicht is. Deze periode dwingt ons om uit onze comfortzone te stappen en creatief te denken. We zien al vele geweldige initiatieven ontstaan.

Thuiszitten betekent namelijk niet stilstaan. Online marketing inzet is belangrijker dan ooit. In tijden zoals deze denken we graag extra met jou mee hoe de zichtbaarheid voor jou als dealer te vergrootten en daarmee de business zo veel mogelijk door te laten gaan. Daarom belichten we een aantal initiatieven en learnings om de sales- en after sales activiteiten in een ‘online spotlight’ te zetten.

Call tracking
Nieuwe leads stellen een bezoek aan de showroom of werkplaats nu tijdelijk uit, waardoor ze waarschijnlijk sneller telefonisch contact opnemen voor het stellen van vragen. Met call tracking kom jij erachter via welk kanaal de lead binnenkomt en krijg je inzicht in de gemiste oproepen die je vervolgens alsnog een goede opvolging kunt geven.

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.