Online leads, offline verkopen en toch je marketing ROI inzichtelijk maken?

Vanuit onze samenwerking met Curves Holland – onderdeel van het internationale franchise concept Curves – bedachten wij een digitale aanpak die het mogelijk maakt om te meten wat de marketing daadwerkelijk oplevert.

Curves Holland werkt met een centrale website en een eigen CRM systeem. Met always-on campagnes realiseren wij voor de in totaal 28 clubs in Nederland een continue flow aan leads via o.a. Google Ads.
Leads worden gerealiseerd op curves.nl om vervolgens lokaal in de fitness clubs te worden opgevolgd. Ook zetten we met marketing automation een leadflow in om het voor de clubs nog makkelijker te maken om leads te verzilveren.

Door gebruik te maken van onze tool, de CRC marketing ROI BOOST, zijn wij in staat om de klantreis van online naar offline volledig te volgen waarbij we de data in kaart brengen van online gedrag naar lead en van lead naar verkoop (in de fitness gaat het dan om nieuwe leden). Zo weet je precies welke marketingkanalen of combinatie van marketingkanalen jou een optimaal marketing rendement brengen en waar jij je marketingeuro’s op in moet zetten!

Met behulp van de CRC marketing ROI BOOST zijn we in staat om precies inzichtelijk te maken hoeveel Euro één marketingeuro oplevert. Een onmisbare tool voor iedere marketeer!

Wil je meer weten? Download de case via het formulier hieronder of bel: 033 433 52 65

Download de case hieronder

Case marketing ROI Curves Holland

Vul uw email hieronder in en krijg toegang tot de marketing ROI Case van Curves Holland. Let op: Na het invullen verschijnt de download link direct in je scherm.