Verhoog het rendement van je marketing met calltracking

Persoonlijke eDM: Een verfrissende manier om personen op een persoonlijke wijze te benaderen via e-mail.

De voordelen van CRCalltracking

  • Meer conversies/leads
  • Lagere kosten per conversie/lead
  • Betere lead-opvolgingsmogelijkheden
  • Meer mogelijkheden om je (online) campagnes te optimaliseren
  • Inzicht in de kwaliteit van de telefonische opvolging
  • Innovatief : Slimme koppelingen met CRM, leadmanagement- en dealermanagementsystemen
  • Voordelig geprijsd

Case autodealer M. de Koning start in april 2021 met calltracking

Volkswagen en Audi dealer M. de Koning besloot in april 2021 te starten met calltracking om te bepalen waar hun telefonische leads vandaan komen en welk effect de telefonische leads hebben op het rendement van hun (online) marketing. In een tijd van 17 dagen steeg hun totaal aantal conversies gemeten in Google Analytics met 1100% ten opzichte van de voorgaande 17 dagen.

Kijken we naar de inzet van Google Ads dan zien we daar een daling van 70,45% in de kosten per conversie en een stijging van 224% van het totaal aantal conversies/ leads. Hierdoor werden er bijna 3 keer zoveel leads gerealiseerd voor nagenoeg hetzelfde budget in de laatst gemeten periode van 17 dagen!

Meer weten? Neem contact met ons op!