Calltracking
Waarom kies je voor de CRC Calltracking module
Laat telefonische aanvragen maximaal converteren
Meet hoeveel leads telefonisch binnenkomen, hoeveel telefoontjes onbeantwoord blijven, wie er belt of gebeld heeft en via welk marketingkanaal je de telefonische leads hebt gerealiseerd. Zo zie je precies waar de telefonische leads vandaan komen en waar jij je marketingbudget in moet investeren!
In veel branches met een showroom, winkel of filiaal wordt vaak telefonisch contact opgenomen tijdens de klantreis onderweg naar een aankoop. Het is daarom van groot belang om telefonische conversies te meten! Wist je dat in de automotive gemiddeld 1% van je websitebezoekers telefonisch converteert? Wij zien in sommige gevallen uitschieters richting 4%. 4 op de 100 bezoekers die bellen. Samen met formulierconversies zijn bellers leads met de hoogste aankoop intentie. Gebruik je nog geen calltracking dan mis je belangrijke data om je marketing op te optimaliseren! Waarom kies je voor Calltracking van CRC?
Gratis een live demo van CRC calltracking softare? Vraag ‘m hier aan.
Calltracking combineren met Google Analytics
Vanuit onze calltrackinginterface is de calltracking software gemakkelijk te koppelen met je Google Analytics 4 account. Je kunt de gebeurtenisnaam zelf bepalen. Zo herken je eenvoudig de oproepen die automatisch vanuit de calltrackingsoftware naar GA4 worden gestuurd en stel je via “key events” eenvoudig oproepen als belangrijke gebeurtenis (voorheen doel ofwel conversie) in. Het biedt daarmee belangrijke inzichten; zoals vanuit welke online kanalen oproepen zijn gerealiseerd voordat bezoekers op je website kwamen. Zelfs is het mogelijk om aanpassingen te doen in de attributieinstellingen.
Calltracking koppelen aan Google Ads
Door calltracking te koppelen aan je Google Ads campagnes, kun je je prestaties van je Google Ads account een enorme boost geven. In veel gevallen kun je tot wel 70% extra conversie meten! Dit betekent niet alleen dat je een een veel lagere kosten per conversie (CPA, oftewel cost per acquisition) behaalt, maar belangrijker nog is dat je waardevolle first party data inzichtelijk maakt waarmee je het algoritme van je Google Ads voedt zodat je met de machine learning van Google Ads nog betere resultaten behaalt.
De belangrijkste voordelen van onze Calltracking module

Geavanceerde keuze
Qua investering en marketingtoepassingen is calltracking van CRC de meest geavanceerde keuze in de markt.
De software wordt continu doorontwikkeld zodat je altijd profiteert van de meest geavanceerde mogelijkheden.

Gemakkelijk koppelen
Onze calltracking is te koppelen met diverse systemen: Google Tag Manager, Google Ads, Google Analytics 4, Looker Studio, Microsoft Ads, Meta Ads, Zapier, Syntec, LEF, Hubspot en met de webhook-functionaliteit zijn de koppelingsmogelijkheden eindeloos!

Inzicht opvolgingsdata
Naast het meten van oproepen verschaft CRCalltracking ook inzicht in de telefonische opvolgingsdata. Zo stuur je niet alleen op een effectievere inzet van je marketing euro, maar ook op een optimaal functionerend verkoopapparaat.

Effectieve marketing
Omdat marketing tools zoals Google Ads en Meta Ads steeds meer afhankelijk zijn van first party conversiedata, maak jij je conversiedata met calltracking van CRC pas echt compleet om de maximale effectiviteit van je marketing campagnes te realiseren.
CRC calltracking is als marketingtool goed te gebruiken in combinatie met de marketing ROI tool Zo breng je volledig in kaart wat het rendement is van jouw marketingactiviteiten.

Warme leads inzichtelijk
Wist je dat bellers vanaf een productpagina of voertuigdetailpagina het belangrijkste conversiepunt vormt? Dit zijn bezoekers op je website onderaan de conversiefunnel die direct een antwoord willen op hun vraag en daarmee hoge aankoopintentie hebben. Je maakt deze warme leads inzichtelijk met CRCalltracking