Calltracking
Waarom kies je voor de CRC Calltracking module
Laat telefonische aanvragen maximaal converteren
Meet hoeveel leads telefonisch binnenkomen, hoeveel telefoontjes onbeantwoord blijven, wie er belt of gebeld heeft en via welk marketingkanaal je de telefonische leads hebt gerealiseerd. Zo zie je precies waar de telefonische leads vandaan komen en waar jij je marketingbudget in moet investeren!
In veel branches met een showroom, winkel of filiaal wordt vaak telefonisch contact opgenomen tijdens de klantreis onderweg naar een aankoop. Het is daarom van groot belang om telefonische conversies te meten! Wist je dat in de automotive gemiddeld 1% van je websitebezoekers telefonisch converteert? Wij zien in sommige gevallen uitschieters richting 4%. 4 op de 100 bezoekers die bellen. Samen met formulierconversies zijn bellers leads met de hoogste aankoop intentie. Gebruik je nog geen calltracking dan mis je belangrijke data om je marketing op te optimaliseren! Waarom kies je voor Calltracking van CRC?
De belangrijkste voordelen van onze Calltracking module
Geavanceerde keuze
Qua investering en marketingtoepassingen de meest geavanceerde keuze in de markt.
Gemakkelijk koppelen
Te koppelen met diverse systemen: Google Tag Manager, Google Ads, Google Analytics 4, Looker Studio, Microsoft Ads, Meta Ads, Zapier, Syntec, LEF, Hubspot en met de webhook-functionaliteit zijn de koppelingsmogelijkheden eindeloos!
Inzicht opvolgingsdata
Naast het meten van oproepen verschaft CRCalltracking ook inzicht in de telefonische opvolgingsdata. Zo stuur je niet alleen op een effectievere inzet van je marketing euro, maar ook op een optimaal functionerend verkoopapparaat.
Effectieve marketing
Omdat marketing tools zoals Google Ads en Meta Ads steeds meer afhankelijk zijn van first party conversiedata, maak jij je conversiedata met CRCalltracking pas echt compleet om de maximale effectiviteit van je marketing campagnes te realiseren.
Warme leads inzichtelijk
Wist je dat bellers vanaf een productpagina of voertuigdetailpagina het belangrijkste conversiepunt vormt? Dit zijn bezoekers op je website onderaan de conversiefunnel die direct een antwoord willen op hun vraag en daarmee hoge aankoopintentie hebben. Je maakt deze warme leads inzichtelijk met CRCalltracking